Уважаеми клиенти на Parfum.bg и Perli.bg
Ние високо ценим спечеленото от Вас доверие, което ни задължава да отговорим със същото:
Затова създадохме двустепенна програма за 100% удовлетвореност на всеки наш клиент, която Ви дава възможност да пазарувате без риск от неприятни изненади в нашите онлайн магазини.
Вече изборът – Ваш или чужд, на парфюм, фино перлено бижу или моден аксесоар е поправим.
1. Степен: След получаване на пратката от Perli.bg или Parfum.bg във Вашия дом или офис на Еконт Експрес, ние ще Ви разрешим, напълно безплатно и в присъствието на куриера да отворите и прегледате (не важи за парфюми и козметика!) поръчаните от Вас артикули и чак след одобрение ще имате възможността да заплатите наложения платеж по вашата пратката.
Напомняме Ви, че Perli.bg доставя висококачествени фини бижута и ще бъде жалко, ако при този преглед изпуснете на пода или нараните случайно някое от тях, защото в този случай ние няма да можем да ви ги приемем обратно в този нетърговски вид. Силно ви препоръчваме да извършите прегледа седнали или върху маса или някаква повърхност, която да предпази бижутата от наранявания!
....И това не е всичко
2. Степен: За да сме сигурни, че Вашето одобрение не е било продукт на емоционално първо решение и неудобство от присъствието на куриера - ние Ви предоставяме възможност в рамките на 30 календарни дни да вземете решение, дали сте на 100% Удовлетворени от вашата покупка и ако това не е така в пълна степен, да ни върнете безплатно всички артикули при поръчка над 100 лв, съгласно нашите условия* и ние ще възстановим парите Ви в рамките на 3 дни от получаването на върнатата пратка!
Ние от Parfum.bg и Perli.bg Ви желаем дълго да се наслаждавате на блясъка и красотата на нашите бижута, парфюмерия и модни аксесоари и оставаме на разположение за съдействие и съвети за поддръжка дори и след този 30 дневен срок!
*Условия за връщане на продукти закупени от разстояние: