Топ аромати от DKNY:
Модната къща на дизайнерката Дона Карън е открита в средата на 80-те години на миналия век, а през 1989 година тя създава и марката си Donna Karan New York, по-известната с краткото си наименование DKNY.
Карън е дъщеря на шивач, а майка й е модел и разбира, че модата е в кръвта й. Първоначално работи като дизайнер за Ан Клайн за дългия период от 14 години, когато най-накрая основава своята модна къща.
Марката на Дона Карън DKNY винаги е съумявала да предложи на хората дизайнерски решения, в които са добре балансирани комфортът и луксът. Без значение колко елегантна е марката, основната цел на Дона Карън е да бъде човекът, който съчетава красивото с практичното.
Това, което превръща DKNY в предпочитана марка що се отнася до парфюмите е първата парфюмна линия на Дона Карън за мъже и жени.
Съвсем първият аромат на марката носи името Donna Karan for Women и се появява на пазара през далечната 1992 година. До края на 90-те DKNY пуска и други парфюми за мъже и жени, разработени съвместно с Есте Лаудър.
През 2001 година модната къща е купена от Луи Вюитон и неговата марка Louis Vuitton Moët Hennessy, но всички стоки продължават да се продават с марката на DKNY.
Be Delicious и революционен парфюм създаден в чест на Голямата ябълка - град Ню Йорк. Той дебютира на пазара през 2004 година и е с аромат на ябълка в бутилка с форма на ябълка. Веднага след пускането си се превръща в огромен успех, което кара модната къща да създаде нови аромати.
Парфюмите с марка DKNY са ориентирани за по-ежедневно използване и имат по-свежи нотки, подобно на спортните аромати на елегантните марки като Hugo Boss Sport и Versace Sport.
Благоуханията на модната къща Donna Karan се предлагат както за мъже, така и за жени. Те са особено популярни сред по-младите и активни хора по цял свят, не само в Съединените щати.
В наши дни DKNY имат над сто аромата на пазара, а в създаването им участват известни имена като Алберто Морилас, Труди Лорен, Родриго Флорес-Рюкс, Хари Фермонт и други.