Рекламации

Инструкции за връщане на стока


Уважаеми клиенти, моля да занесете връщаната стока в най-близкия до вас офис на Еконт и да ги изпратите на получател:
Конкорд Къмпани ЕООД, София, офис Еконт /Паметник Левски/ бул. Янко Сакъзов №14
и в зависимост от броя и стойността на връщаните артикули (безплатно за 1 брой над 100 лв.), създайте товарителница за връщане.

Ако сте получили пратката си с товарителница от Еконт, можете да използвате функцията "Върни пратка", като продиктувате номера на първоначалната товарителница или кажете вашия телефон на касата. Тогава ще получите 10% отстъпка и застраховката на върнатата пратка.

Ако сте получили пратката си с куриер на Спиди, то тогава ще е нужно да създадете нова товарителница, в която задължително да посочите "Обявена стойност" на пратката, равна на първоначално платената от вас сума. Тя представлява и застрахователната стойност на връщания/те артикул/и.

Важно!
Без значение дали куриерската услуга е безплатна за вас или не, връщаните артикули задължително трябва да пътуват към нас със застраховка (обявена стойност) и НЕ трябва да имат Наложен платеж!


Моля попълнете формата долу, за да изискате номер на върната стока.



Всеки потребител (ако е физическо лице) по смисъла на Закона за защита на потребителя (ЗЗП), има право да върне закупената от него една или повече стоки в рамките на 14-дневен срок от датата на получаването им, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина за връщането, и в случай, че те не са употребявани и не е увредена целостта на опаковката им и имат запазен търговския вид (налични са и и не са срязани или свалени фабрично закрепени всички етикети, стикери и сертификати и подаръчни кутийки, ако е имало такива!), в който е получена и са спазени условията по чл.55 от ЗЗП.

Потребителят е длъжен да съхранява получените стоки, тяхното качество и безопасност до момента на тяхното връщане на Доставчика. Върнатата стока трябва да е придружена с всички съпътстващи я документи - касова бележка и/или фактура, сертификат за качество и др.

Връщането на артикула е възможно единствено, когато етикетът не е срязан и стои върху бижуто или целофана на парфюма, включително и вторичния целофан, поставен върху парфюма или козметичния продукт, придружен със собствен холограмен стикер за сигурност не е разкъсан и залепван наново!
Клиентът трябва сам да изпрати неизползвания/неразпечатван артикул с куриер към следния адрес: София, бул.Янко Сакъзов №52 за бижута и София, бул.Янко Сакъзов №30 за парфюмерия и козметика. Моля, не очаквайте наш куриер да ви посети за приемане на продукта!

Информация за поръчка

* Име:


* Фамилия:


* E-Mail:


* Телефон:


* Номер на поръчка:


Поръчано на:

Информация за продукт & Причина за връщане на стоката

* Име на продукт:

* Продуктов код:

Количество:
Как заплатихте поръчката:

Дефектно или други детайли:
Въведете кода от изображението:

Прикачи снимка: 

Пратки върнати към нас с наложен платеж няма да бъдат приемани!


Прочетох и се съгласих с Общи условия