Рекламации
Инструкции за връщане на стока
Кога връщането е за сметка на клиента?
Уважаеми клиенти, разходите за връщане на поръчка са за ваша сметка.
За да се възползвате от 30-дневния срок за връщане, трябва да извършете следните действия:
- Попълнете формата за връщане по-долу и ни изпратите детайлни снимки на продукта/те и етикета им
- Занесете връщаната от вас стока в най-близкия офис на Спиди и ги изпратите към получател: Конкорд Къмпани ЕООД, София, офис Спиди №188 бул. Янко Сакъзов №56. Телeфон с Viber: 0897896045
- Отбележете, че разходите за връщане са за Ваша сметка.
- Задължително посочете „опция Преглед“ и застраховайте пратката за стойността на касовата бележка (Обявена стойност). Изпращачът носи отговорност за пратката - ако тя не бъде застрахована и бъде повредена или загубена от куриера, ние няма как да Ви върнем парите. При застрахована пратка и настъпило застрахователно събитие (загубена или повредена пратка от куриер) - очаквайте връщане на парите от страна на куриера.
- Уверете се, че пратката е опакована по същия начин, по който сте я получили.
- Уверете се, че НЕ сте поставили отметка за Наложен платеж на пратката! Парите от наложен платеж се връщат по банков път в сметка, която сте посочили във формуляра по долу; ако са платени с карта - ще бъдат възстановени по картата. Това се случва в срок до 5 работни дни след като получим върнатата пратка и се уверим, че стоките отговарят на условията за връщане.
- Ако получим пратка с наложен платеж или за наша сметка, или след преглед установим, че продуктите в нея са използвани и не отговарят на условията за връщане, ще я върнем обратно към Вас.
Кога връщането е за сметка на Търговеца?
Ако сте получили сгрешен/и артикули (друг модел/арт. номер, цвят, вид различен от поръчания) или счупен/дефектен продукт, то тогава ние ще поемем всички разноски по връщането, а Вие трябва да извършите следните действия:
- Попълнете формата долу или ни уведомете по телефона веднага за вашата констатация и ни изпратете снимки на всички сгрешени/дефектни артикули на телeфон с Viber: 0897896045.
- Получете на имейл или вайбър нова връщаща товарителница, създадена от нас и вашета единствено действие е да занесете пратката, опакован по същия начин както сте го получили в най близкия офес на Спиди и да го предадете на куриера.
- Ако установите обърканите/дефектни артикули още при опцията Преглед, моля свържете се с нас по телефона и ако е възможно ни изпратете снимки на всички сгрешени артикули и предайте обратно пратката за връщане на служителя, който ще я насочи към нас за наша сметка.
Моля попълнете формата долу, за да изискате номер на върната стока.
Всеки потребител (ако е физическо лице) по смисъла на Закона за защита на потребителя (ЗЗП), има право да върне закупената от него една или повече стоки в рамките на 14-дневен срок от датата на получаването им, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина за връщането, и в случай, че те не са употребявани и не е увредена целостта на опаковката им и имат запазен търговския вид (налични са и и не са срязани или свалени фабрично закрепени всички етикети, стикери и сертификати и подаръчни кутийки, ако е имало такива!), в който е получена и са спазени условията по чл.55 от ЗЗП.Потребителят е длъжен да съхранява получените стоки, тяхното качество и безопасност до момента на тяхното връщане на Доставчика. Върнатата стока трябва да е придружена с всички съпътстващи я документи - касова бележка и/или фактура, сертификат за качество и др. Връщането на артикула е възможно единствено, когато етикетът не е срязан и стои върху бижуто или целофана на парфюма, включително и вторичния целофан, поставен върху парфюма или козметичния продукт, придружен със собствен холограмен стикер за сигурност не е разкъсан и залепван наново!
Клиентът трябва сам да изпрати неизползвания/неразпечатван артикул с куриер към следния адрес: София, бул.Янко Сакъзов №52 за бижута и София, бул.Янко Сакъзов №30 за парфюмерия и козметика. Моля, не очаквайте наш куриер да ви посети за приемане на продукта!